Úkony spojené se standardním průběhem zakázky jsou zdarma. Úkony nad rámec běžné agendy a úkony vyžádané klientem mimo obvyklé a zákonné povinnosti jsou zpoplatněny dle následujícího ceníku:
- Konzultace u klienta vč. vypracování položkové cenové nabídky a přepravného po Praze 800Kč (v případě realizace zakázky je tato částka z výsledné faktury odečtena)
- Konzultace u klienta vč. vypracování položkové cenové nabídky mimo Prahu 800Kč + 10Kč/km přepravné ze sídla naší společnosti ke klientovi a zpět (v případě realizace zakázky je tato částka z výsledné faktury odečtena)
- Vyžádaná konzultace v případě průběhu zakázky (změny, úprava postupů a materiálů atp.) v Praze 1200Kč vč. přepravného
- Vyžádaná konzultace v případě průběhu zakázky (změny, úprava postupů a materiálů atp.) mimo Prahu 1200Kč +10Kč/km přepravné ze sídla naší společnosti ke klientovi a zpět
- Řízení projektu (předrealizační administrativní zajištění, logistika přeprav a dodávek materiálu, koordinace prací, příprava a předání finální dokumentace) - smluvní paušální cena dle náročnosti a rozsahu zakázky
- Vystavení písemného listinného originálu z uznatelného elektronického dokumentu 450Kč/stranu + poštovné
- Vystavení písemné listinné kopie dokumentů společnosti (výpis z rejstříku, osvědčení atp.) 450Kč/stranu + poštovné
Před vystavením dokladů bude klient informován o ceně služby. Doklady budou odeslány bez zbytečných odkladů ihned po připsání dané částky na účet naší společnosti na základě vystavené faktury.
Ceny uvedeny bez DPH